Motion

Nä, nu har jag suttit vid datorn alldeles för länge. Ska börja gå mot stallet och sedan ta mig en lång ridtur med min älskade häst. Han är verkligen mitt allt, vet inte vad jag skulle göra utan honom.
Har känt honom i snart tre år, fick honom av en gubbe som hade väldigt många travhästar. Alfred som min häst heter, var inte så bra på loppen så därför fick jag honom.

Så skönt att vara i stallet man slipper verkligen tänka på hur man ser ut och vilka kläder man har.


Den här bilden är från förra sommaren!
image16

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Åh vilken sötnos! Och shit vad jag saknar min älskling som tyvärr inte finns längre. Izabell var också en travare från början men blev en superfin allroundhäst senare. Mer som ett fullblod faktiskt. Hur funkar lilla Alfred efter tre år som icke-travare? Är han starkare i en sida, och typ lättare att få i galopp i vänster varv? Så var nämligen min älskling. Pussa din gullegris på mulen ifrån mig!:)

2007-10-15 @ 13:08:14
URL: http://aenigma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0